Agencja reklamowa

W tym artykule postaram się pokrótce wyjaśnić co to jest agencja reklamowa i czym agencje reklamowe się zajmują. Agencje reklamowe to firmy zajmujące się promocją. Promocją

szeroko pojętą. Zadaniem tego typu firm jest sprawianie, aby inne firmy korzystające z usług tej pierwszej więcej zarobiły. Branża reklamy to bardzo dochodowy biznes, mimo tego rynek Polski nie jest zasypany agencjami reklamowymi, a ceny za ich usługi nie stoczyły się na dno górki popytowej.

 

Agencja reklamowa jeżeli chce odnosić sukcesy i utrzymać się na rynku musi posiadać doskonałych specjalistów od reklamy, którzy bez problemu odnajdują się w obecnych czasach, a nawet sami wyznaczają nowe, nowoczesne trendy. Warunkiem sukcesu agencji reklamowe jest jeszcze większy sukces jej klienta.

Zadaniem agencji reklamowej jest zwiększenie sprzedaży, zarobków swoich klientów. Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej najpierw są opracowywane metody, techniki reklamowe, dopasowane do danego zlecenia. Agencje reklamowe stosują kilka bardzo ogólnych rodzajów reklamy które z kolei można podzielić na kilka podkategorii. Wyróżniamy kampanie reklamowe telewizyjne, radiowe, internetowe oraz lokalne. Przy większych zleceniach korzysta się ze wszystkich sposobów z różnym nasileniem i forma przekazu.

 

Reklama internetowa polega na zdobywaniu potencjalnych nabywców głównie z grupy wiekowej do 45 lat. Wszystkie reklamy kierowane do młodzieży skupiają się głównie na internecie. Reklama w sieci internetowej w dzisiejszych czasach korzysta z miedzy innymi z sieci społecznościowych, reklamach w postaci banerów reklamowych na znanych i chętnie odwiedzanych portalach, wyszukiwarek internetowych dzięki pozycjonowaniu strony reklamowej produktu, reklam adwords.

 

Reklamą telewizyjna jednak obejmuje najszerszą grupę wiekową bo są nią dzieci od najmłodszych lat jak i ludzie u schyłku życia. Reklamy przeznaczone dla określonej grupy wiekowej umieszcza się na kanałach gdzie najwięcej telewidzów jest z właśnie z danej grupy.

 

Reklamy lokalne zazwyczaj realizowane są za pomocą wydruków poligraficznych takich jak plakaty, ulotki, billboardy. Reklama lokalna obejmuje wąski obszar, ograniczający się do miejsca działań reklamowych w sensie fizycznym. Reklama lokalna jest jedną z najbardziej kosztownych reklam, gdy porównać zasięg, cenę, sortowanie odbiorców. Główny wpływ na cenę mają takie czynniki jak wydruk materiałów reklamowych, opłacenie przestrzeni reklamowej, opłacenie firmy lub pracowników do roznoszenia materiałów promocyjnych, transport.

 

Agencje reklamowe przy promowaniu znanych już marek korzystają z wszystkich tych metod, aczkolwiek z różnym natężeniem. To jaką metodę wybierze dla swojego klienta zależy od grupy odbiorców, oraz od funduszu przeznaczonego przez klienta na reklamę.

 

 

 

 

Aktualności

Nowa strona internetowa X-CMS

26-05-2017 Wyświetleń:524 Aktualności

Strona internetowa dla X-CMS

Projekt systemu zarządzania treścią X-CMS z naszego warsztatu doczekał się własnej strony internetowej. Uznaliśmy, że projekt jest na tyle rozwinięty iż powinien posiadać własny serwis internetowy i na nim przechowywać...

Czytaj więcej

Tworzenie stron WWW - częste pytania

12-10-2016 Wyświetleń:1792 Aktualności

Często zadawane nam są pytania dotyczące samego procesu tworzenia stron internetowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie cyklu artykułów, odpowiadających na najczęstsze pytania.

Czytaj więcej

Aplikacja do wystawiania faktur Online

02-05-2015 Wyświetleń:73824 Aktualności

Udostępniliśmy nowe rozszerzenie do naszego systemu zarządzania treścią – aplikację do wystawiania faktur online. Teraz możesz mieć dostęp do swoich dokumentów z każdego

Czytaj więcej

Najnowsze kursy

Tworzenie stron z Page Builder

22-01-2016 Wyświetleń:1723 Joomla!

Jest potężnym narzędziem służącym do organizacji treści na stronach serwisu. Posiada kilkadziesiąt dodatków, a jego moc tkwi w prostocie układania elementów na stronie serwisu.

Czytaj więcej

Joomla 3 - Edycja treści

01-05-2015 Wyświetleń:4288 Joomla!

  Głównym elementem systemu CMS Joomla! Jest komponent artykułów. To właśnie ten komponent odpowiada za wyświetlanie treści na podstronach. Aby przejść do panelu

Czytaj więcej